Datorer och programvara

Att bara köpa datorer, programvara och hårdvara räcker inte, de måste också installeras och de ska kunna kommunicera med varandra.  Datorutrustning för företag är utformad för att tåla hårdare slitage än för hemmabruk och därför är det också värt att köpa och installera utrustning med hjälp av proffs.

Vi kartlägger utrustningsbehovet i ditt företag och ger färdiga förslag och prisuppskattningar. När vi väljer en enhet tar vi till hänsyn enhetens hållbarhet, driftskostnader och lämplighet för avsedd jobb.

Vi erbjuder en nyckelfärdig lösning som innehåller all nödvändig hårdvara, installation, programvara och underhåll. Vi ser till att utrustningen är kompatibel med företagets befintliga ICT-miljö. Vi tillhandahåller också användarutbildning vid behov.

Om det behövs så levererar och installerar vi utrustningen redan nästa arbetsdag på beställning. Vi har alltid ett visst sortiment på lager.

Effektivt ICT-stöd gör det enklare att använda enheten och ökar den effektiva arbetstiden. Läs mer om vårt ICT-underhåll.

Ta kontakt för att diskutera era behov!

Vi levererar t.ex. följande hårdvara och programvara:

  • stationära datorer
  • bärbara datorer
  • skrivare
  • switchar
  • trådlösa lösningar
  • kablar och kablage
  • programvara
  • Office-paket och O365
  • anti-virus
  • Adobe-program
  • Microsoft-program
  • Informationsdisplayer
  • Videokonferensutrustning
  • Telefonsystem