ICT-ylläpito
Toimiva ICT on yrityksen kilpailuetu, sillä sen ansiosta työntekijä voi keskittyä tuottavaan työhön. Tuottavaa työaikaa ei kannata hukata ongelmaan, jonka ammattilainen ratkaisee 15 minuutissa.
Hoidamme kaikki yrityksen tietotekniikkaan liittyvät asiat ja pidämme kokonaisuuden hallinnassamme. ICT-ylläpitomme sisältää muun muassa lähituen, laitteiden huollot ja päivitykset, verkon ylläpidon, palvelinten ylläpidon ja ohjelmien asennuksen.
Käytössämme on etävalvontajärjestelmä, jonka kautta pyrimme ennaltaehkäisemään ongelmia ja korjaamaan ne jo ennen kuin ne haittaavat työntekoa. Jokaisella asiakkaallamme on Entialla yksi nimetty yhteyshenkilö sekä päivystävä puhelintuki, johon voi soittaa ongelmatilanteissa. Puhumme asiakkaan kanssa samaa, ymmärrettävää kieltä.
Rakenna kanssamme toimiva ja tehokas työympäristö – olet askeleen edellä tulevaisuudessa, jossa tietoverkot ovat osa yrityksesi menestystarinaa.
Näin toimimme:
- Teemme asiakkaan kanssa kirjallisen palvelusopimuksen, jossa on määritetty palvelun laajuus, hinnat ja salassapito.
- Teemme tarvittavat huollot asiakkaan luona paikan päällä, mutta käytämme mahdollisimman paljon etätukea, koska se säästä aikaa ja rahaa. Etätuki toimii myös ulkomailla.
- Käytämme tikettijärjestelmää. Se tarkoittaa sitä, että kaikki tapaukset dokumentoidaan ja raportoidaan.
- Hinnoittelumme on läpinäkyvää: laskun mukana tulee aina selvitys kaikista tehdyistä töistä.
IT-tuki sisältää myös konsultointipalvelua. Lue lisää ICT-päällikköpalvelustamme.
